Modelové ročníky

Yamaha TDM 900

model 2008
objem 897 cm3
výkon 62,1 kW (84 k)
kategorie enduro, cestovní

zhlédnuto 1756x

upravit

» 12/2012 vložil uživatel bikes

exclamation U tohoto bajku není uvedena obecná charakteristika. Pomoz nám ji doplnit.

Yamaha TDM 900 na prodej

tipmoto tipmoto.com
google vyhledat foto Yamaha TDM 900 (google.cz)

Názory motorkářů

Přidat názor
TDM 850 '00  SPOLEHLIVÁ, NADČASOVÁ. Pohodlná jsem max.spokojený. A že už jsem těch strojů měl. Prostě TDM.
» 7/2021 vložil uživatel Dabbo66
hodnotit

Hodnocení motocyklu

question Jak hodnotíš motocykl Yamaha TDM 900 '08?

vzhled 4,8
motor 4,6
brzdy 5,0
podvozek 4,5
sport 4,3
město 4,0
cestování 5,0
spolujezdec 4,8
celkové hodnocení 4,5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
» hodnotilo 5 uživatelů

Technická data Yamaha TDM 900

Základní informace

Model Yamaha TDM 900
Rok 2008
Kategorie Sportovní

Motor a převodovka

Zdvihový objem 897 ccm
Typ motoru Dvouválec, čtyřtaktní
Výkon 85,02 k (62,1 kW) při 7500 ot/min
Kompresní poměr 10,4:1
Vrtání x zdvih 92,0 x 67,5 mm
Řízení paliva / rozvod DOHC
Chlazení Kapalina
Převodovka 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod Řetěz
Palivový systém Vstřikování
Spojka Mokrá, vícekotoučová vinutými pružinami
Zapalování TCI
Mazání suchá kliková skříň
Točivý moment 88,8 Nm při 9100 ot/min

Podvozek, pérování a kola

Přední pneu 120/70-ZR18
Zadní pneu 160/60-ZR17
Přední brzdy Dvoukotoučové
Zadní brzdy Jednokotoučová
Rám Hliník, ve tvaru kosočtverce
Zadní pérování Kyvná vidlice (link zavěšení)
Přední pérování Teleskopická vidlice
Průměr předních brzd 298 mm
Průměr zadních brzd 245 mm

Míry a objemy

Objem nádrže 20 l
Suchá hmotnost 192 kg
Poměr hmotnosti/výkonu 0,4428 k/kg
Celková výška 1 290 mm
Celková délka 2 180 mm
Celková šířka 800 mm
Světlá výška 160 mm
Rozvor 1 485 mm
Výška sedla 825 mm

Ostatní specifikace

Startér Elektrický

Bikes.cz je otevřený katalog motocyklů, který slouží k orientaci v modelech motorek, které byly, anebo ještě jsou vyráběny.

Motorky nenabízíme ani neprodáváme! Pokud takovou motorku sháníte, prohlédněte si nabídku inzertních webů Motobazar EUMotoinzerce, případně Tipmoto.

exclamation

Technická data jsou pouze orientační!

V katalogu evidujeme okolo 800 000 parametrů motocyklů a není v našich silách zaručit jejich bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu motocyklu a nemusí odpovídat parametrům motorek prodávaných v ČR!

Budeme velmi rádi, pokud nás na případné nesrovnalosti v technických datech nebo jiných údajích o motocyklu upozorníte. Také uvítáme jakoukoliv pomoc s tímto katalogem.

Všem komunikativním bikerům a bikerkám děkujeme!

Bikes team

Víme, že tento katalog motorek není dokonalý. Děkujeme, pokud nás upozorníte na chyby nebo nedostatky katalogu.

envelope feedback - napište nám

Diskuze k Yamaha TDM 900

Nové diskuzní téma

Přehřátý motor Yamaha tdm 900

tompozna
8/2022

Yamaha TDM 900 (2002)

» Stojím třeba na semaforu 2-4minuty a hned to vystoupá do nejvyšší teploty a stává se že po rozjezdu to chcípne nemáte s tím někdo zkušenosti děkuji

Odpovědět
Kojot
9/2022

» Za jizdy se ti to chladí proudícím vzduchem. Takže spíná ti větrák? Funguje termostat?

Odpovědět
tompozna
9/2022

» Ano větrák se spíná když se to blíží do červeného ještě pořádně nevím kde co je mám moto krátce

Odpovědět
Kojot
9/2022

» Pokud ti sepne větrák, je to ok. Pak to chce osahat trubky na chladiči dovnitř/ven jestli termostat otevře. Aby větrák chladil správně a ne jen zavřený(studený) chladič. Jinak Na budíku by správně teplota měla kolísat kolem poloviny stupnice. Pokud ti to lítá až do červeného je to špatně. Ale teplota třeba na CBR v digi formě ukazuje 103 - 113°C a vše je ok. Ale občasné chcípnutí může dělat i vadné čidlo na klice atd.

Odpovědět
přidat komentář

K motocyklu Tdm 900

radekrysavy2
3/2020

Yamaha TDM 900 (2002)

» Na kolik foukat gumy u tdm 900 ? Diky Radous

Odpovědět
Mara
3/2020

» Většina lidí fouká 2,5 vzadu a 2,2 vpředu. Osobně tyhle hodnoty doporučuji pouze tehdy, pokud cestuješ plně naložený (se spolujezdcem). Pokud jezdíš sám, je lepší gumy upustit na 2,3 a 2,0 kvůli lepší adhezi a menšímu odskakování na nerovném povrchu. Pokud jezdíš rád na doraz, tak 2,1 a 1,8. Měkčí guma líp varuje a také máš také rezervu před nárůstem tlaku v pneumatikách pokud je svou jízdou ohřeješ.

Odpovědět
Kojot
4/2020

» 2,1 a 1,8 to jsou hodnoty na závodní gumy, co se nahřejvákama připravují na okruhové ježdění. To na silnici vůbec nedělej, navrch na cestovních gumách na cestovní TDM. A podle mne je dost zavádějící říkat, že měkčí pneumatika má lepší adhezi a líp varuje. Podle mne se právě při nízkém tlaku nepředehřáte pneumatiky dost žvejkající charakteristika znesnadňuje odhad co se na gumě děje. Mezi 2,3 - 2,2 je to by se mělo držet. A ano 2,5 se fouká při plném obsazení stroje. Vše je většinou na štítkách a v manuálu. Studená guma z garáže s 1,8 tě pošle v druhý zatáčce při nejlepším do kopřiv..

Odpovědět
motovorech
8/2020

» Souhlasím s Kojotem. Podhušťovat je šílenství. Já mám italský manuál, tak to mám v PSI. 33 psi předek, 36 psi zadek a při naložení 42 psi. Předek zůstává.

Odpovědět
přidat komentář

Nejčastěji prohlížené modely Yamaha

1998
Yamaha XV 1100 VIRAGO

1063 ccm 45,3 kW (62 k)

1998
Yamaha XV 750 VIRAGO

748 ccm 40 kW (54 k)

1999
Yamaha TDM 850

849 ccm 59 kW (80 k)

1998
Yamaha XV 125 VIRAGO

124 ccm 8,4 kW (11 k)

1998
Yamaha TT 600 R

595 ccm 31,5 kW (43 k)

Základní parametry motocyklu

init: 0,01 s | load: 0,20 s | 3.18:16:33

MOTOZÁBAVA

20. - 21. prosince
6. - 9. března 2025
29. května - 1. června 2025