Základní informace
|
Model |
Aprilia RSV4 Factory ABS |
Rok |
2015 |
Kategorie |
Sportovní |
Motor a převodovka
|
Zdvihový objem |
999,60 ccm (61,00 kubických palců) |
Typ motoru |
V4, čtyřtaktní |
Výkon |
184,00 k (134,3 kW)) při 12500 ot/min |
Kompresní poměr |
13,0:1 |
Vrtání x zdvih |
78,0 x 52,3 mm (3,1 x 2,1 palců) |
Ventilů na válec |
4 |
Řízení paliva / rozvod |
DOHC |
Chlazení |
Kapalina |
Převodovka |
6-rychlostní |
Primární převod, sekundární převod |
Řetěz |
Palivový systém |
Vstřikování. Airbox s předními dynamické přívody vzduchu. Variabilní sací délka potrubí řízen pomocí ECU. 4 Weber-Marelli R48-mm škrtící subjekty s 8 vstřikovačů a nejnovější generace Ride-by-Wire řízení motoru. |
Spojka |
Multi-disk v olejové lázni, s mechanickým systémem papuče |
Detaily motoru |
Podélný 65 ° V-4 válec |
Zapalování |
Magneti Marelli digitální systém elektronické zapalování integrován do systému řízení motoru, s jedním zapalovací svíčky na válec a â € śstick-Coila € typu T cívek |
Mazání |
Mokrá kliková skříň systém s olejovým chladičem a dvěma olejových čerpadel (mazání a chlazení) |
Výfuk |
Systém 4 do 2 na 1 uspořádání, singl lambda, boční jeden tlumič s řídicí jednotkou motoru řízené klapky a integrovaný trojmocnou katalyzátorem (Euro 3) |
Točivý moment |
117,00 Nm (11,9 kgf-m or 86,3 ft,lbs) při 10000 ot/min |
Pohon |
Primární: rovný střih převody a integrované pružné spojky, převodového poměru: 73/44 (1659). Finále: Řetěz: Drive poměr: 40/16 (2,5). |
Emise |
Euro 3 |
Podvozek, pérování a kola
|
Přední brzdy |
dvojtý disku. ABS. Plovoucí disk z nerezové oceli |
Zadní brzdy |
Kotoučové. ABS. Plovoucími třmeny se dvěma 32mm izolované písty |
Rám |
Twin-bidlo nastavitelný hliníkový rám, s odlitků a výlisků. |
Zadní pérování |
Dvojitý oboustranné hliníkové kyvné rameno. Ohlins zádech tlumič pádu s nastavitelným předpětím pružiny, komprese, tlumení odskoku a délky. |
Úhel předních vidlí |
24,5° |
Stopa |
105 mm (4,1 palců) |
Přední pérování |
Ohlins Závodní vzhůru nohama vidlice, 43 mm, podpěry (s cínem povrchové úpravy). Nízký profil kované hliníkové radiální posuvné upevnění. Zcela nastavitelné předpětí pružiny a hydraulické komprese a odskoku tlumení. Kolo pojezd: 120 mm |
Přední pérování - zdvih |
120 mm (4,7 palců) |
Průměr předních brzd |
320 mm (12,6 palců) |
Průměr zadních brzd |
220 mm (8,7 palců) |
Zadní pérování - zdvih |
130 mm (5,1 palců) |
Kola |
Kované ráfky z hliníkové slitiny, kompletně obrábět, 5 rozdělit paprsky. Přední: 3,5 "X17" Rear: 6 "X17" |
Přední pneu |
120/70-ZR17 |
Zadní pneu |
200/55-ZR17 |
Míry a objemy
|
Objem nádrže |
17,00 l (4,49 gal) |
Suchá hmotnost |
181,0 kg (399,0 liber) |
Poměr hmotnosti/výkonu |
1,0166 k/kg |
Celková výška |
1 120 mm (44,1 palců) |
Celková délka |
2,040 mm (80.3 inches) |
Celková šířka |
735 mm (28.9 inches) |
Světlá výška |
130 mm (5,1 palců) |
Výška sedla |
840 mm (33,1 palců) |
Ostatní specifikace
|
Startér |
Elektrický |
Barevná provedení |
Black / red / gold |
Přístroje |
Duální režim zobrazení na displeji přístrojové desky: ROAD a RACE. |
Elektro |
Setrvačník namontovaný 420W alternátor s magnety ze vzácných zemin. |