Základní informace
|
Model |
Aprilia RSV4 Factory |
Rok |
2023 |
Kategorie |
Sportovní |
Motor a převodovka
|
Zdvihový objem |
1099,0 ccm |
Typ motoru |
V4, čtyřtaktní |
Výkon |
217,0 k (158,4 kW) při 13000 ot/min |
Kompresní poměr |
13,6:1 |
Vrtání x zdvih |
81,0 x 53,3 mm |
Ventilů na válec |
4 |
Řízení paliva / rozvod |
Dvojité horní vačky / dvojité vačky (DOHC) |
Chlazení |
Kapalina |
Převodovka |
6-rychlostní |
Palivový systém |
Vstřikování. Airbox s předními dynamickými přívody vzduchu. 4 tělesa škrticí klapky Weber-Marelli 48 mm se 4 vstřikovači a řízením motoru Ride-by-Wire nejnovější generace. Výběr ze tří různých map motoru, které si může vybrat jezdec s motocyklem v pohybu: T (Track), S (Sport), R |
Spotřeba paliva |
6,90 l/100 km |
Skleníkové plyny |
160,1 CO2 g/km |
Nejvyšší otáčky |
12300 |
Spojka |
Vícelamelová mokrá spojka s mechanickým kluzným systémem. |
Detaily motoru |
Podélný 65° V4 |
Zapalování |
Digitální elektronický zapalovací systém Magneti Marelli integrovaný v řídicím systému motoru, s jednou zapalovací svíčkou na válec a cívkami typu „stick-coil“ |
Mazání |
Systém mazání mokré jímky s olejovým chladičem a dvěma olejovými čerpadly (mazání a chlazení) |
Výfuk |
Uspořádání 4 na 2 na 1, jeden kyslíkový senzor, boční jednoduchý tlumič s ECU řízeným obtokovým ventilem a integrovaným trivalentním katalyzátorem (Euro 3) |
Točivý moment |
125,0 Nm při 10500 ot/min |
Pohon |
Rovná ozubená kola a integrovaná pružná spojka, převodový poměr: primární pohon 73/44. Koncový převod řetězu 42/16. |
Emise |
Euro 5 |
Převod |
Řetěz (sekundární převod) |
Podvozek, pérování a kola
|
Přední brzdy |
Dvojitý disk. ABS. plovoucí kotouče s hliníkovou přírubou Brembo STYLEMA® 4-pístkové monoblokové radiální třmeny Radiální čerpadlo a kovové opletení brzdové potrubí- |
Zadní brzdy |
Jediný disk. ABS. Brembo Ă˜ 32 mm 2 izolovaný pístový třmen Pumpa s integrovanou nádrží a kovovou opletenou trubkou |
Rám |
Hliníkové dvoupaprskové šasi s litými a lisovanými plechovými prvky. (tlumič řízení Sachs u verze APRC) |
Zadní pérování |
Dvojité vyztužené hliníkové kyvné rameno obrácené vzhůru nohama; Ă–hlins TTX monoshock s elektronicky řízeným připojením Smart EC 2.0 |
Úhel předních vidlí |
24,6° |
Stopa |
105 mm |
Přední pérování |
Elektronicky řízená vidlice Öhlins NIX Smart EC 2.0. ďƒ† 43 mm sloupky |
Kola |
Kované hliníkové ráfky, plně opracované, s 5 dvojitými paprsky |
Průměr vpředu |
330 mm |
Průměr vzadu |
220 mm |
Přední pneu |
120/70-ZR17 |
Zadní pneu |
200/55-ZR17 |
Míry a objemy
|
Pohotovostní hmotnost (včetně náplní) |
202 kg |
Objem nádrže |
17,90 l |
Suchá hmotnost |
177 kg |
Poměr hmotnosti/výkonu |
1,2260 k/kg |
Celková výška |
1090 mm |
Celková délka |
2055 mm |
Celková šířka |
735 mm |
Světlá výška |
125 mm |
Rozvor |
1436 mm |
Rezerva |
4 l |
Výška sedla |
845 mm |
Ostatní specifikace
|
Startér |
Elektrický |
Barevná provedení |
Černá/červená, Ultra Dark |
Přístroje |
Přístrojové vybavení TFT |
Světla |
Trojitý LED světlomet se dvěma světly, které osvětlují vnitřní stranu zatáčky a zvyšují viditelnost v zatáčkách. |
Elektro |
420W alternátor namontovaný na setrvačníku s magnety ze vzácných zemin. |