Model |
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer |
Výkon |
150,0 k (109,5 kW) při 9000 ot/min |
Řízení paliva / rozvod |
Dvojité horní vačky / dvojité vačky (DOHC) |
Palivový systém |
Vstřikování. Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva s elektronickým ovládáním plynu |
Spojka |
Hydraulické, mokré, vícedeskové, skluzové a asistenční |
Výfuk |
Systém sběrače 3 do 1 z nerezové oceli s podsazeným primárním tlumičem a bočním sekundárním tlumičem |
Převod |
Hřídelový pohon (kardan) (koncový pohon) |
Přední brzdy |
Dvojitý disk. Brembo M4.30 Stylema monoblokové radiální třmeny, OC-ABS |
Zadní brzdy |
Jediný disk. Jednopístkový třmen Brembo, OC-ABS |
Rám |
Trubkový ocelový rám s kovanými hliníkovými podpěrami. Vyrobený, přišroubovaný hliníkový zadní pomocný rám. |
Zadní pérování |
Poloaktivní tlumicí monoshock Showa s automatickým elektronickým nastavením předpětí. |
Přední pérování |
Showa 49mm, semiaktivní tlumení USD vidlice |
Kola |
Drátěné paprsky, hliníkové ráfky, pneumatiky Metzeler Karoo Street |
Sedlo |
Vyhřívané sedlo jezdce a spolujezdce |
Barevná provedení |
Snowdonia bílá, safírově černá, matná khaki zelená |
Přístroje |
TFT multifunkční přístrojová sada s digitálním rychloměrem, palubním počítačem, digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazené rychlosti, palivoměrem, servisním ukazatelem, okolní teplotou, hodinami a šesti jízdními režimy |