Základní informace
|
Model |
Aprilia RSV4 RR |
Rok |
2015 |
Kategorie |
Sportovní |
Motor a převodovka
|
Zdvihový objem |
999,60 ccm (61,00 kubických palců) |
Typ motoru |
V4, čtyřtaktní |
Výkon |
201,00 k (146,7 kW)) při 13000 ot/min |
Kompresní poměr |
13,6:1 |
Vrtání x zdvih |
78,0 x 52,3 mm (3,1 x 2,1 palců) |
Ventilů na válec |
4 |
Řízení paliva / rozvod |
DOHC |
Chlazení |
Kapalina |
Převodovka |
6-rychlostní |
Primární převod, sekundární převod |
Řetěz |
Palivový systém |
Vstřikování. Airbox s předními dynamické přívody vzduchu. 4 Marelli 48mm plyn subjektů s 8 vstřikovačů a latestgeneration Ride-by-Wire technologie |
Spojka |
Multi-disk v olejové lázni, s mechanickým systémem papuče |
Detaily motoru |
Podélný 65 ° V-4 válec |
Zapalování |
Magneti Marelli digitální systém elektronické zapalování integrován do systému řízení motoru, s jedním zapalovací svíčky na válec a â € śstick-Coila € typu T cívek |
Mazání |
Mokrá kliková skříň systém s olejovým chladičem a dvěma olejových čerpadel (mazání a chlazení) |
Výfuk |
4 na 2 na 1 uspořádání, singl lambda, boční jeden tlumič s řídicí jednotkou motoru řízené klapky a integrovaný trojmocnou katalyzátorem (Euro 3) |
Točivý moment |
115,00 Nm (11,7 kgf-m or 84,8 ft,lbs) při 10500 ot/min |
Pohon |
Primární pohon: rovný střih kola a integrovaná flexibilní spojka, převodový poměr: 73/44 (1659). Final drive: Řetěz: Drive poměr: 40/16 (2,5), nebo 42/16 (2,625) |
Podvozek, pérování a kola
|
Přední brzdy |
dvojtý disku. ABS. Plovoucí disk z nerezové oceli s lehkým rotorem z nerezové oceli a hliníku přírubou s 6 kolíky |
Zadní brzdy |
Kotoučové. ABS. Brembo třmen s dvěma Ř 32 mm samostatné písty |
Rám |
Hliníkové dual paprsek podvozek s lisovaných a litých list prvky. Sachs tlumič řízení |
Zadní pérování |
Dvojitý oboustranné hliníkové kyvné rameno; smíšené malá tloušťka a lití plechu technologie. Sachs teleskopický tlumič s plně nastavitelným: předpětí pružiny, rozvor kol, hydraulické komprese a odskoku. APS progresivní vazba. |
Úhel předních vidlí |
24,5° |
Stopa |
105 mm (4,1 palců) |
Přední pérování |
Upside-down vidlice Sachs s 43mm klanic. Kované hliníkové radiální třmeny montážní konzole. Zcela nastavitelné předpětí pružiny a hydraulické komprese a odskoku tlumení. Kolo pojezd: 120 mm |
Přední pérování - zdvih |
120 mm (4,7 palců) |
Průměr předních brzd |
320 mm (12,6 palců) |
Průměr zadních brzd |
220 mm (8,7 palců) |
Zadní pérování - zdvih |
130 mm (5,1 palců) |
Kola |
Hliníkové slitiny ráfky s 3 rozdělených paprsků |
Přední pneu |
120/70-17 |
Zadní pneu |
200/55-17 |
Míry a objemy
|
Objem nádrže |
18,5 l (4,89 gal) |
Suchá hmotnost |
180,0 kg (396,8 liber) |
Poměr hmotnosti/výkonu |
1,1167 k/kg |
Celková délka |
2,040 mm (80.3 inches) |
Světlá výška |
130 mm (5,1 palců) |
Rozvor |
1 420 mm (55,9 palců) |
Rezerva |
4,00 l (1,06 gal) |
Výška sedla |
845 mm (33,3 palců) |
Ostatní specifikace
|
Startér |
Elektrický |
Barevná provedení |
Černá / červená / bílá, šedá / černá |
Elektro |
Setrvačník montáž 420W alternátor s magnety ze vzácných zemin |