Základní informace
|
Model |
Aprilia Tuono V4 1100 RR |
Rok |
2015 |
Kategorie |
Naháč |
Motor a převodovka
|
Zdvihový objem |
1077,00 ccm (65,72 kubických palců) |
Typ motoru |
V4, čtyřtaktní |
Výkon |
173,00 k (126,3 kW)) při 11500 ot/min |
Kompresní poměr |
13,0:1 |
Vrtání x zdvih |
78,0 x 52,3 mm (3,1 x 2,1 palců) |
Ventilů na válec |
4 |
Řízení paliva / rozvod |
DOHC |
Chlazení |
Kapalina |
Převodovka |
6-rychlostní |
Primární převod, sekundární převod |
Řetěz |
Palivový systém |
Vstřikování. Airbox s předními dynamické přívody vzduchu. 4 Weber-Marelli 48 mm škrtící subjekty s 4 vstřikovačů a nejnovější generace Ride-by-Wire řízení motoru. Výběr ze tří různých motorů mapuje volitelný jezdcem s kole v pohybu: T (Track), S (Sport), R |
Spotřeba paliva |
8,07 l/100 km (12,4 km/l - 29,15 mpg) |
Skleníkové plyny |
187,2 CO2 g/km, (CO2 - Carbon dioxide emission) |
Nejvyšší otáčky |
12300 |
Spojka |
Lamelová spojka mokrá s mechanickým papuče systémem. |
Detaily motoru |
Podélný 65 ° V-4 |
Zapalování |
Magneti Marelli digitální systém elektronické zapalování integrován do systému řízení motoru, s jedním zapalovací svíčky na válec a "stick-coil" typu cívek |
Mazání |
Mokrá kliková skříň systém s olejovým chladičem a dvěma olejových čerpadel (mazání a chlazení) |
Výfuk |
4 na 2 na 1 uspořádání, singl lambda, boční jeden tlumič s ECU řízeným obtokovým ventilem a integrovaným trojmocnou katalyzátorem (Euro 3) |
Točivý moment |
120,00 Nm (12,2 kgf-m or 88,5 ft,lbs) při 9000 ot/min |
Pohon |
Rovný střih převody a integrované flexibilní spojka, pohon poměr: 73/44 primární pohon. Chain 42/16 final drive. |
Podvozek, pérování a kola
|
Přední brzdy |
dvojtý disku. ABS. Plovoucí kotouče z nerezové oceli s lehkým rotorem z nerezové oceli s 6 knoflíky. Brembo radiální třmeny se 4 pr. horizontální s protilehlými válci 32mm písty. Slinuté polštářky. Axial master válec čerpadla a kovové opletené brzdové hadice. |
Zadní brzdy |
Kotoučové. ABS. Brembo plovoucími třmeny se dvěma a # 61638; 32mm izolované písty. Čerpadlo s integrovaným zásobníkem a metal pletené hadice. |
Rám |
Hliníkový podvozek dual nosník s obsazením a lisované list prvky. (Sachs tlumič řízení na RPSN verzi) |
Zadní pérování |
Sachs prasátko zpět teleskopický tlumič s kompletně seřiditelný: předpětí pružiny a hydraulické komprese a odskoku. APS progresivní vazba |
Úhel předních vidlí |
25,0° |
Stopa |
108 mm (4,2 palců) |
Přední pérování |
Sachs vzhůru nohama přední vidlici s pr. 43mm Pulty. Kované hliníkové třmeny a podpěry pro radiální třmeny. Zcela nastavitelné předpětí pružiny a hydraulické komprese a odskoku tlumení. |
Přední pérování - zdvih |
120 mm (4,7 palců) |
Průměr předních brzd |
320 mm (12,6 palců) |
Průměr zadních brzd |
220 mm (8,7 palců) |
Zadní pérování - zdvih |
130 mm (5,1 palců) |
Kola |
Hliníková litá kola s 3 rozdělení paprsků. Front:. 3,5 "X17" Rear: 6.00 "X17" |
Přední pneu |
120/70-ZR17 |
Zadní pneu |
190/55-ZR17 |
Míry a objemy
|
Objem nádrže |
18,5 l (4,89 gal) |
Suchá hmotnost |
182,0 kg (401,2 liber) |
Poměr hmotnosti/výkonu |
0,9505 k/kg |
Celková výška |
1 090 mm (42,9 palců) |
Celková délka |
2,065 mm (81.3 inches) |
Světlá výška |
125 mm (4,9 palců) |
Rozvor |
1 445 mm (56,9 palců) |
Rezerva |
4,00 l (1,06 gal) |
Výška sedla |
825 mm (32,5 palců) |
Ostatní specifikace
|
Startér |
Elektrický |
Barevná provedení |
Modrá, šedá |
Přístroje |
Analogový / digitální |
Elektro |
Setrvačník namontovaný 420W alternátor s magnety ze vzácných zemin. |