|
Nevím samozřejmě podrobnosti, ale předtím, než se obrátíš na autorizovaný servis zkus tohle: píšeš „Nakopnu ji“, a to mě navedlo na jeden problém s baterkou. Pokud stále startuješ motorku nakopávačkou, možná sis ani nevšiml, že máš odpojenou baterku, prostě povolený kontakt. A když na Yamaze WR vyndáš nebo úplně odpojíš baterku, jde motorka samozřejmě i nadále našlápnout, ale, zajímavá věc, tachometr ti pak ukazuje daleko větší rychlost, téměř dvojnásobnou. Viděl bych to tedy na kontrolu kontaktů baterky, a to co nejdřív. Nejde totiž ani tak o to, kolik ti právě ukazuje tachometr, s tím se dá konec konců i žít, ale větší problém je, že se ti stejnou rychlostí načítá i celkový počet najetých kilometrů. A ty už jen tak neodmažeš.
Kdyby ses chtěl obrátit na odborníky na tachometry, tak ti by se kvůli tomu museli nějak dostat dovnitř do budíku (nestačí jim kabely), což ale bez poškození pouzdra tachometru nedokážou, protože obě poloviny tohoto pouzdra jsou do sebe zacvaknuté a zalepené, aby byly zatěsněné proti vlhkosti.
|