|
Pokud se polepy začínají odlepovat již takhle brzy anebo pokud se vůbec odlepují, může to být samozřejmě i špatnou technikou nalepování například bez použití horkovzdušné pistole, ale velký sklon k odlepování mívají levné polepy zhotovené laminováním.
Při klasické technologii výroby plnohodnotných motokrosových polepů se na odolnou, zhruba 0,4mm silnou folii z vnitřní strany natiskne požadovaný design, a pak se přes potisk nanese homogenní vrstva speciálního lepidla.
Při laminování se potiskuje naopak vnější strana poměrně tenké vnitřní folie, která má již z výroby na vnitřní straně nanesenou vrstvičku lepidla, podobně jako samolepicí tapety, a tato folie se pak zvenčí překryje opět poměrně tenkou laminační vrstvou. Z toho vyplývá, že tyto polepy jsou i slabší.
Z důvodů nižší kvality lepidla se laminované polepy mohou začít odlepovat (někdy již velmi brzy, třeba hned druhý den), a jakmile k tomu dojde (velký pozor i při používání wapky), nejdou bohužel polepy už prakticky zachránit, protože se pod ně vždy dostane prach nebo bláto. Pokud odlepování zachytíte včas, lze vzdornému polepu samozřejmě zkusit domluvit horkovzdušnou pistolí, ale výsledek obvykle také nepřežije ani 24 hodin.
Co se týče reklamace, tady bude určitě rozhodovat přístup samotného výrobce, ovšem pravdou je, že pokud si polepy lepí kupující sám (což je v drtivé většině případů), pak nad procesem lepení nemá výrobce žádnou kontrolu.
|