|
Pravdou je, že pro motorku nebo auto je vůbec nejhorší, když se s tím nejezdí. Opět jsi ale nenapsal moc informací, jako třeba kde ta motorka většinou stála: jestli na showroomu, tak je to lepší, než jestli stála někde ve vlhké stodole. Nejspíš ale počítám, že stála tam i tam. Ale i tak není moc co řešit, protože předpokládám, že motorku ti natočej a že se budeš moci projet. Pak hned uvidíš, co je špatně. Nádrže dělá Honda docela dobře korozivzdorné. Možná, že nemusí těsnit gufera vidlic, ty jdou vyměnit, bude dobrý vyměnit olej v motoru, když budeš chtít mít úplnou jistotu tak i olej ve vidlicích a brzdovou kapalinu v obou brzdách, počítej také s novou baterkou.
Při zkušební jízdě zkontroluj, jestli neházejí pneumatiky, jestli motorka stála na poloprázdných gumách, ale i kdyby neházely, bude to chtít jezdit opatrně nebo gumy vyměnit hned, těch 10 let, zvláště kdyby stála Hondice na mrazu, už se na gumách může podepsat.
Jinak ale nic moc by s tou motorkou nemělo být, navíc ta záruka je, jak to říct, prostě taková záruka.
|