|
Trochu líp by to popsat nešlo? Dělá to za studena, za tepla, v nízkých, středních, vysokých otáčkách, dusí se, vynechává, střílí do výfuku...
Standardní výkonová díra bývá nejčastěji mezi 5000 a 7000 ot/min a způsobují ji rezonance v sání nebo výfuku. Taková díra se špatně odstraňuje. Pomoct může výměna výfukového potrubí, zejména kolen, úprava sání... Ale pokud máš vše originální, tak by tady být problémy nemusely.
Pokud to škube na přidání plynu, tak problém může být v seřízení, v zanedbané údržbě nebo v zapalování (slabá jiskra). Kdys naposledy měnil vzduchový filtr a svíčky?
Taky si někdo mohl pohrát s karburátory - nevhodné trysky, nevhodná poloha jehel, špatná hladina paliva v plovákové komoře, ucpaný přívod paliva... Není od věci vzít si servisní manuál a nastavit vše tak jak doporučuje výrobce.
|