S největší pravděpodobností chyba pramení od volnoběžky startéru, která je umístěna za odstředivou spojkou směrem ke klikové hřídeli, kterou unáší. Pokud je volnoběžka nasazena na hřídeli a je v pořádku, bude možné otáčet velkým ozubeným kolem převodu startéru, které je svíráno válečky volnoběžky. V opačném směru otáčení bude ozubené kolo, resp. startér v tahu.
Pokud ovšem volnoběžku špatně usadíš a bude dosedat na plochu ozubeného kola převodu startéru, dojde k pevnému spojení a motor bude startérem unášet na obě strany, tudíž úplně vyřadíš volnoběžku z funkce.
Příčinu jsi zmínil sám. Hledej ji v hromádce zbylých dílů. Konkrétně se jedná o vymezovací podložku, která je vložena mezi unášené ozubené kolo a volnoběžku tak, aby na sebe oba díly nedosedaly plochami. Díky osazení odstředivé spojky ke straně volnoběžky můžeme vyloučit příčinu problému ze strany spojky. Schémata motoru hledej například na
www.bikebandit.com