|
I když se to pro nezasvěceného mlže zdát jako nesmysl, takový nesmysl to v tomto případě není, pokud upřednostňuješ servisovatelnost před výkonem. Zjistila to totiž i Honda, když první Shadowy 600 měly dva karbce, ty pozdější ale už jen jeden. A přitom na motorech bylo jen minimum změn.
Pravděpodobně nejrychleji se dostaneš ke kýženému výsledku namontováním karburátoru a sacího potrubí z pozdějších modelů Hondy Shadow. Osazení karburátoru, trysky a vzdušníky, stejně jako nastavení karbce použij také z pozdějších modelů Shadow 600. Jednokarburátorová verze má větší karburátor než dual-carb modely. Pokud má tvoje motorka dva 34mm karbce, jednokarburátorová verze má myslím průměr 38 nebo 40 mm.
V místě připojení nového karburátoru to asi bude chtít Dremelem vytvořit drážku.
Pro připojení nového karburátoru bude asi třeba i jiná příruba, ta bude třeba sehnat, a od věci možná nebude pro jistotu zavěsit karburátor za pravou zadní stranu za ocelový pásek z nerezu, který by držel váhu karbce.
Pokud půjde nový karbec nasunout ztěžka, použij WD-40.
Pro lepší atomizaci paliva, když směs opustí karburátor a jde do válce, vlož za nový karburátor nerezové sítko, jinak zadní válec bude dostávat moc bohatou směs. Sítko musí být kvalitní, taková ta síťka proti mouchám do oken nevydrží nic.
Když budeš potřebovat nové hadičky pro připojení, kup PVC hadičky na horkou vodu, aby vydržely teplo.
|