Související motocykl:
Harley-Davidson FLHT Electra Glide Standard '99
Zdravím,
celý problém nastal po jednom natankování do "plna", letos cestou na Mušov. Po ujetí cca 70km začal palivoměr lítat sem-tam, někdy spadl na 0 jako při vypnutém klíčku, pak opět ukázal plnou nádrž.
Samozřejmě jsem závadu důkladně prodiskutoval se všemi známými a došli jsme k závěru, že bude vadný budík. Koupil jsem nový budík, instaloval a...nic. Vyndal jsem celý plovák z nádrže a až pod perfektním světlem našel na potenciometru, po kterém klouže jezdec plováku, přerušená vlákna odporového drátku. Vždycky, když jezdec dojel na toto místo, přerušil se kontakt, a proto to kmitání sem-tam.
Teď ovšem nastává otázka, jak opravit, či koupit. Po dotazu na známém místě pražských H-D nadšenců - Šalamounka, mi bylo sděleno : 5.600,-! ! ! ! no to snad ne?!
Možná můj problém není až tak do této "technické poradny", ale byl bych velmi vděčný za jakoukoli radu, či typ, jak si v takovéto situaci, kdy zrovna téměř 6.000,-Kč není k dispozici, poradit.
Vím, že taková závada nenastane někdy ani za celý život motorky, ale jak vidno - stane se. Mne potkala po ujetí téměř 100.000 km. Jezdím na Glidě sedmým rokem a tato, řeklo by se, nicotná závada, přeci jenom dost narušuje jízdní pohodu, která je u takového typu motorky přece tolik charakteristická.
Petr "Tětkos"
|