|
Můžeš hned jezdit.. Jestli je třeba něco dělat s karburátory poznáš podle toho jak se bude motorka chovat. Každopádně s KN-filtrem to není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.
V první fázi to znamená lepší průchodnost vzduchu a tedy chudší směs, což nemusí být na škodu. V letních horkých dnech tak může jít motor lépe do otáček a může mít menší spotřebu. V chladnějších dnech však může být směs příliš chudá a na řadu by pak přišli zhruba o 15% větší trysky.
KN filtry slibují "trvalou životnost", což je dané tím, že prachové částice zachytává bavlněná vrstva napuštěná olejem. Schopnost filtru zachytávat prach se však poměrně rychle zhoršuje a je proto nutné alespoň jednou ročně filtr vymýt a znovu napustit speciálním olejem. A tady je třeba jistá dávka cviku - pokud dám oleje málo, filtru klesá schopnost zachytávat jemné prachové částice. Pokud dám oleje příliš, může být prochodnost filtru dokonce horší než při použití filtru standardního. Proto může být správně naladění karburátorů problematické.
|