model 2011objem 897 cm3výkon 63 kW (86 k)kategorie enduro, cestovnív roce 2011 stál 240 000 Kč
zhlédnuto 5733x
» 1/2011 vložil uživatel bikes
Jak hodnotíš motocykl Yamaha TDM 900 '11?
Bikes.cz je otevřený katalog motocyklů, který slouží k orientaci v modelech motorek, které byly, anebo ještě jsou vyráběny.
Motorky nenabízíme ani neprodáváme! Pokud takovou motorku sháníte, prohlédněte si nabídku inzertních webů Motobazar EU a Motoinzerce, případně Tipmoto.
Technická data jsou pouze orientační!
V katalogu evidujeme okolo 800 000 parametrů motocyklů a není v našich silách zaručit jejich bezchybnost. Hodnoty některých parametrů se mohou lišit také v závislosti na zemi původu motocyklu a nemusí odpovídat parametrům motorek prodávaných v ČR!
Budeme velmi rádi, pokud nás na případné nesrovnalosti v technických datech nebo jiných údajích o motocyklu upozorníte. Také uvítáme jakoukoliv pomoc s tímto katalogem.
Všem komunikativním bikerům a bikerkám děkujeme!
Bikes team
Víme, že tento katalog motorek není dokonalý. Děkujeme, pokud nás upozorníte na chyby nebo nedostatky katalogu.
Yamaha TDM 900 (2002)
» Stojím třeba na semaforu 2-4minuty a hned to vystoupá do nejvyšší teploty a stává se že po rozjezdu to chcípne nemáte s tím někdo zkušenosti děkuji
» Za jizdy se ti to chladí proudícím vzduchem. Takže spíná ti větrák? Funguje termostat?
» Ano větrák se spíná když se to blíží do červeného ještě pořádně nevím kde co je mám moto krátce
» Pokud ti sepne větrák, je to ok. Pak to chce osahat trubky na chladiči dovnitř/ven jestli termostat otevře. Aby větrák chladil správně a ne jen zavřený(studený) chladič. Jinak Na budíku by správně teplota měla kolísat kolem poloviny stupnice. Pokud ti to lítá až do červeného je to špatně. Ale teplota třeba na CBR v digi formě ukazuje 103 - 113°C a vše je ok. Ale občasné chcípnutí může dělat i vadné čidlo na klice atd.
» Na kolik foukat gumy u tdm 900 ? Diky Radous
» Většina lidí fouká 2,5 vzadu a 2,2 vpředu. Osobně tyhle hodnoty doporučuji pouze tehdy, pokud cestuješ plně naložený (se spolujezdcem). Pokud jezdíš sám, je lepší gumy upustit na 2,3 a 2,0 kvůli lepší adhezi a menšímu odskakování na nerovném povrchu. Pokud jezdíš rád na doraz, tak 2,1 a 1,8. Měkčí guma líp varuje a také máš také rezervu před nárůstem tlaku v pneumatikách pokud je svou jízdou ohřeješ.
» 2,1 a 1,8 to jsou hodnoty na závodní gumy, co se nahřejvákama připravují na okruhové ježdění. To na silnici vůbec nedělej, navrch na cestovních gumách na cestovní TDM. A podle mne je dost zavádějící říkat, že měkčí pneumatika má lepší adhezi a líp varuje. Podle mne se právě při nízkém tlaku nepředehřáte pneumatiky dost žvejkající charakteristika znesnadňuje odhad co se na gumě děje. Mezi 2,3 - 2,2 je to by se mělo držet. A ano 2,5 se fouká při plném obsazení stroje. Vše je většinou na štítkách a v manuálu. Studená guma z garáže s 1,8 tě pošle v druhý zatáčce při nejlepším do kopřiv..
» Souhlasím s Kojotem. Podhušťovat je šílenství. Já mám italský manuál, tak to mám v PSI. 33 psi předek, 36 psi zadek a při naložení 42 psi. Předek zůstává.
1063 ccm 45,3 kW (62 k)
748 ccm 40 kW (54 k)
849 ccm 59 kW (80 k)
124 ccm 8,4 kW (11 k)
595 ccm 31,5 kW (43 k)