|
Servisní manuály bývají většinou v angličtině, do češtiny se nepřekládají. Výraz "začne se dusit" může mít značný okruh příčin - ucpaný přívod paliva do karburátoru, ucpaná tryska, ucpaný výfuk,... Může to být i závada vzniklá nesprávným servisem - špatně nastavená hladina v karburátoru, vyměněné trysky, netěsnost sacího potrubí, chybějící záslepka (přisávání falešného vzduchu), chybějící nebo špatně instalovaný vzduchový filtr,... a nelze vyloučit ani závadu na zapalování (svíčka, cívka, fajfka).
Takže je nutné prověřit jednu věc za druhou a vylučovat tak možné příčiny. Asi bych začal vyčištěním karburátoru (profouknutím všech kanálů a trysek stlačeným vzduchem), kontrolou hladiny, velikosti trysek, nastavení škrtící jehly, kontrola membrány... Vše by mělo pokud možno odpovídat hodnotám uváděným v servisním manuálu.
|